• وبلاگ : درياچه ي قو
  • يادداشت : اي عشق
  • نظرات : 6 خصوصي ، 20 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + الهام خليلي ورزنه 

    با سلام جناب آقاي نظاري

    جناب آقاي نظاري ما براي شما کامنت مي گذاريم براي داور هاي ديگر چي ؟

    دوما من قبل از جشنواره به سرکار خانم حدادپور دبير جشنواره قصه گوئي گفتم ،چندين بار هم گفتم اما کو گوش شنوا .....

    سوما آيا بايد همه چيز را گفت ؟مجموعه ما کوچک است و همه ما مي دانيم چه کسي با چه خصوصياتي کار مي کنه آيا بايد به شما مي گفتند که هر کسي را چه گونه داوري کنيد!!اگه اين حرف را از زبان داوري که از بيرون آمده و کسي را نمي شناخت کاملا حق به او مي دادم .

    شما خودتان واقف هستيد که کانون قم مربيان بسيار محدوددارد لکن انتظار مي رود بر اساس مثل "فرزند کمتر زندگي بهتر "ميزان خطا کمتر و کيفيت و برنامه ريزي بهتر باشد!!

    ذکر اين نکته را لازم مي دانم صرفا به جهت بي طرفي شخص شمادر قضاوت که خود نشان کمالات اخلاقي شماست مطرح شد وگرنه سالهاي پيش هم داوري بدون کارشناسي انجام مي گرفت و هيچ گونه انتقاد جدي هم از طرف همکاران مطرح نمي شد حال اگر اين انتقاد به مزاق شما هم خوش نيامد عذر خواهي نموده و سعي در عدم تکرار آن مي شود همان گونه که تا به حال سکوت کرده ام.

    "تواناترين مترجم کسي است که سکوت ديگران را ترجمه کند شايد سکوتي تلخ نشان .......باشد"


    پاسخ

    سرکار خانم خليلي! ممنونم از اين که دعوت بنده را قبول کرديد و نظر خود را نوشتيد. حرف ما هم همين است؛ چرا در مجموعه اي که همه همديگر را به خوبي مي شناسند گاهي حرف هايي زده مي شود و رفتارهايي ديده مي شود که انگار هيچ کس هيچ کس را نمي شناسد و هر کسي از سمتي آمده؟ خيلي چيزها ناديده گرفته مي شود، به راحتي ديگران را محکوم مي کنيم و اجازه مي دهيم احساساتمان حرف اول را بزنند. من برخلاف ديگران معتقدم که اعتراض حق هر کسي است و اصلا از نقد شدن فرار نمي کنم ولي اعتراض هم براي خود آدابي دارد که بايد رعايت شود و شکر که شما رعايت فرموديد. همان قدر که ديگران را محکوم به اشتباه و عدم برنامه ريزي مي کنيم يک احتمال اشتباه هر چند ناچيزي هم براي خودمان در نظر بگيريم و اين قدر محکم و استوار خود را حق به جانب نبينيم. سال هاي پيش داوري ها بيشتر جاي انتقاد داشت ولي به قول شما هيچ کس انتقادي نداشت ولي امسال بايد توي ذهنم بگردم ببينم چه ويژگي داشته که همکاران را اين همه آزرده. چرا فکر مي کنيد انتقاد به مذاق من خوش نمي آيد من هميشه از انتقاد استقبال کرده ام و از تعريف و تمجيد براي من شيرين تر و گواراتر است براي همين هم راه انتقاد را باز گذاشته ام. و خوشحالم که سکوت نکرده ايد زيرا متاسفانه اصلا مترجم توانايي نيستم...!!!!ببخشيد كه جواب كامتتون را دير دادم .............................راستي سلام!